czwartek, 31 grudnia 2009

Anioł indyjski


Dzięki Antoninie i jej "Anielskiej zabawie" zakończyłam ten rok aniołkiem uszytym na maszynie. Ponieważ jestem na wywczasach tym razem szyłam na "normalnej" maszynie. Było dużo łatwiej niż na mojej. Każdy z elementów był szyty maszynowo, razem zszyłam je ręcznie.

Tańce indyjskie to jedna z moich głównych pasji, więc od razu założyłam, że mój anioł będzie indyjski. Pozycja i strój aniołka jest wzorowany na tancerkach bharatanatyam - jednego z klasycznych tańców indyjskich.

A oto i mój anioł. Opis jak został zrobiony i wykroje zamieściłam w kolejnym poście.


4 komentarze:

Anonimowy pisze...

bardzo, bardzo ciekawa koncepcja mnie się bardzo podoba-duuuuużo dobrego w Nowym Roku

EPK on 1 stycznia 2010 18:17 pisze...

Dziękuję! Cieszę się, że aniołek Ci się spodobał i również życzę wszystkiego najlepszego!

El. on 1 stycznia 2010 22:39 pisze...

Anioł jest wyjątkowy przez swoją oryginalność (indyjską).
Bardzo mi się podoba.

EPK on 2 stycznia 2010 17:09 pisze...

Dziękuję Pkelu :)

Prześlij komentarz

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Distributed by Deluxe Templates